Ebruelifece Emziren annelere ilk 3ay doktorlar önermiyor orucu,dinimizde de zorunlu değil.neden bunu bebegine de kendine de yapıyorsun mama takviyesi yaparsın elbet ama neden sütünü bile bile kaybediyorsun…Oruç tabi önemli ama bebeginde bi o kadar önemli ve ihtiyacı var.Mama,meme veren biriydim bende o konuda şey olmasın..Bol bol su tüket ve dutkurusu tavsiye ederim destekleyiciler kullan sütün artar inşallah