Sara_Prensesin_Annesi Merhaba Güzel Annelerim. 1 ay sonra Allah nasib ederse 1 yaşımıza gircez. Ama hala neyi nasıl yapıcam fikrim yok. Sunumlar,Konsept, Hediyelikler vs. Fikir ve Yardımlarınıza ihtiyacım var😌😌
kelebekkk Sara_Prensesin_Annesi neyi seviyorsa onun yapın bence çizgi flim konsepti olur sevdiği oyuncağı da olabilir😍
kelebekkk Sara_Prensesin_Annesi resim yaptirabilirsin sulu baloncukli üfleyince balonduk oluyoya öle dağıtabilirsin yada boyama kitabı kaç çocuk olucaksa öle verebilirsin
Adakusumm Sara_Prensesin_Annesi benim kızım da 30 ağustos da 1 yasına girecek ben şimdiden başladım. Unicorn konsept düşünüyorum. Şeker hamuruyla 1 şeklinde kurabiyeler yapicam üstüne ismini yazicam baskıyla. Küçük 5 cmlik cam şişelerin içine renkli şekerler koyup kurdele takicam. Haribonun renkli marsmalovlarini alıp sise dizicem. Renkli mısır kutulari hazırlıcam. Bunların hepsini internetten araştırdım yapimi kolay şeylermiş aslında.
Obsesifk Sara_Prensesin_Annesi parti fabrik diye bi site var hazir konsept paketleri var oraya bakabilirsiniz uygunda baya