Zeynebinannesiii Kızlar 18 aylık bir bebek için kaç numara ayakkabı almamız gerekiyor acaba 🥴 çocuğum kilolu değil zayıf da değil ayakları da öyle çok tombul değil kararsız kaldım
Busraata Zeynebinannesiii deneyin bir magazada ,22giyiyor oglum 18aylik yegenim 17aylik 23giyiyor.ayak ölçsüne bağlı 22-23ideal olabilir büyük almayin yürümesi zorlaşıyor
Zeynebinannesiii Badelikom1 terlikte 20 olmuyor ayakkabı da 21 oluyor ama ayağı ne sıklıkla buyur acaba diye düşündüm
Zeynebinannesiii yusuff_ şu an 16 aylık 21 giyiyor convers tarzı bişey alicam 22 mi alsam acaba ayağı büyürse 21 olmaz diye düşündüm
Melike-Alya Canım ayağına deneyip alman kazım herkesnki bir değilki 20 desek küçük gelecek 22 desek büyük gelecek belkide
Zeynebinannesiii Busraata ben convers tarzı alacağım şu an 16 aylık ama uzun vade olsun istiyorum sonra çop oluyor şu an 21 giyiyor
NukleerBaslikliKizz Zeynebinannesiii Denemeden almayın bence 22 giyiyo 2 yaşında kızım ama bazı ayakkabıların kalıbi farklı oluyo
Zeynebinannesiii NukleerBaslikliKizz bizim birde ayaklarımız taraklı kiziminda öyle biz şu an 16 aylık 21 numara 22 mi alsam hemen ayağı büyür mu diye düşündüm
SayMyName Zeynebinannesiii bir kağıda bastırıp başparmağının ucuyla topuk arası mesafeyi ölçün , numara olarak kaça denk geldigine bakın .
Med Zeynebinannesiii 17 aylık kızım,21 olmuyor 23 aldım büyük oldu en iyisi 22,deneyerek alın yinede. Yada taban ölçüsü sorarak alın.
Merve5627 Zeynebinannesiii bir mağazaya gidip denetmen gerek buradan demekle maalesef olmaz yanilabilirsiniz veya bizler de sizi yaniltabiliriz