Merhabalar yeni katıldım! 4 nisan da bebeğim doğdu, doğum esnasında bebeğim şu yuttu ve şuan kuvez de.. solunum cihazına bağlı değil
ve anne sutu mama vs beklenmiyor.. tedbir amaçlı kalacak diyorlar. Var mıdır bu durumu yaşayan? Ne kadar süre kalir acaba ..