Tazeanne06 6 aylık kızımda göz kayması var ameliyat dediler 😔 çok endişeliyim başına gelenler tecrübelerini paylaşır mı Ankara’da bu alanda doktor tavsiyeniz var mı. İçimi rahatlatın nolur çok üzgünüm
FilizUgur Tazeanne06 Tazeanne06 merhaba benim kızm şuan 13 aylık 6 aylıkken bizim farketmemiz sonucu götürdük göz tembelliği ve sağ gözünde dışa kayma olduğu için doktor gözlük önerdi 4 ay zar zor taktık gözlükle geçmezse ameliyat dedi ama ben çok gözlemledim gözlük takınca daha çok kaymaya başladı gözlüğü çıkardık şuan kayması azaldı doktor arayışındayım bende istanbulda Avrupa yakasındayım
Songena19 Tazeanne06 Emin Cumhur sener alanında çok iyi bir doktor özellikle şaşılık konusunda isim yapmış bir profesör isterseniz bir gidin muayne olun ama özel kliniği var
Mti16 Tazeanne06 acaba ameliyat için çok erken değil mi? Gözlük numarası mı yüksek çıktı ? Benim kızımda 18 aylık hipermetrop ama ameliyattan hiç bahsetmedi doktor . Gözlük kullanıyoruz şuan
Tazeanne06 Gul-42 çok teşekkür ederim ilk fırsatta Ankara’ya götüreceğiz ama hiç doktor hastane ve bilmiorum sudan çıkmış balık gibiyim inşallah bi tavsiye gelir buralardan
Klp Ozel hastane var dunya goz hastanesi bir oraya getirip gösterin muayene bildiigm kadar ücretsiz 6 aylik bebekde goz kaymasi normal degilmi benmi yanlis biliyorum
Tazeanne06 Klp mesela oğlumdada vardı ama yapısal demişti doktor burun kemiğiyle ilgili zamanla düzelir demişti gerçekten de şimdi 2buçuk yaşında tamamen geçti. Ama kızımdaki çok net ve abartılı bi kayma düzelecek gibi değil.
ayazco Tazeanne06 Yeğenimi ettirdik ameliyat. Minik bir operasyondu çok şükür düzeldi iyi ki erken farkettik o da 6 ayı yeni yeni geçmişti. şimdi 5 yaşında çok şükür. Adana şehir Hastanesnde ettirmistik
Tazeanne06 FilizUgur Etiler dünya göz de prof dr Halil İbrahim altınsoyu araştırın bebek şaşılıkta çok iyi
Gokcehanim Mti16 kac aylikken basladiniz 2 cocugumunda goz tembellligi 7.5 no civari numarasi var 15 ve 18aydan beri gozluk takiyoruz gunde 1 saat kapatma yaptik ikisinede ameliyat demediker problem goz kasindaysa amwlitat gerekiyor
Mti16 Gokcehanim biz daha yeni başladık 2,3 gün oldu . Sizin çocuklarınız kaç yaşında şuan ? Git gide arttı mı gözlük numarası? Kaç numarayla başlamıştınız . Çok çok geçmiş olsun rabbim evlatlarımıza acil şifalar versin inşallah
Gokcehanim Mti16 goz kaymasi tembellgi var 7.5 no civari hipermetrop ikiside 42 aylik olan 15ayda gozluge basladi giderek numarayi ins dusurecegiz dedi dr 5.5 su an iki gozde gozunu 1 buck yila yakin kapattik su an kapatmiyoruz Cocuk 18 aylikken gozluge basladi goz kapatma filan surec aynu 22 aylik su an ins buyudukce iyilesir zor zahmetli