Normalde adet öncesi akıntım olmaz üç gündür rahatsızım usutmusum kulak boğaz ağrım vardı bugün daha iyiym kabızlık olur normalde bu sefer daha uzun sürdü adetime 3-4 gün var. Akıntım yapışkan şeffaf ama bazen süt beyazı hamilelik durumu var mıdır ki stresten heryerime ağrı girdi