Kızlar merhaba, sleppy kullananlar varsa uyarmak istedim. Oğlum 1,5 yaşında doğduğundan beri sleppy kullanıyorum hiç pişik sorunu yaşamadım ve çok memnundum.
Bir buçuk ay önce pişik sorunu yaşamaya başladık hatta mantara çevirdi ve bezin pişik yapma ihtimali aklıma bile gelmedi her şeyi denedim ama geçmeyince bir gün internette dolaşırken yeni paket sleppylerde herkesin aynı sorunu yaşadığını gördüm. Paketler yenilendikten sonra çoğu kullanıcı aynı şikayette bulunmuş ben de şikayet oluşturdum , numune bez istediler gönderdim şuan Baby turco kullanıyorum bakalım ne olacak merakla bekliyorum.
Yani sleppy kullanıpta pişik sorunu yaşıyorsanız bezi değiştirin yeni çıkan paketlerde böyle bir sorun var neden bilmiyorum ama umarım en kısa zamanda çözerler.