Ya bana akıl verin 3 ay 5 günlük bebeğim var sürekli emmek istiyor, doymuyordur diye emdiriyorum daha sonra çıkarıyor hepsini mi fazlasını mu bilemedim. Yeter birakayim diyorum ağzında süt bile oluyor yutmuyor mu bu çocuk diyorum. Doyuyor eminim günde 4 dışkı 10-12 idrar yapıyor. Sizin de böyle mi 🤦