Ecrinela-17 kullandim 4 aylikken mamasina katiyordum 1 tane yoksa icmiyordu.cok sekerli nasil kullanirsin diyenler var eline verip al ye demiyordumki yani ayina göre muhallebi yapardim hadi biraz tatlansin der icine 1 2 bebe biskuvisi katardim yani dozu ayarlayinca bebegin cigeri falan yanmiyor.ama her zamanda kullanmazdim bazen pekmezle bazen kuru siyah üzümle dogal sekerle tatlandirirdim ara ogunlerini.