ktnzehra49 Hamza16 kullanmadım ama burda denk gelmiştim kullanıpta memnun kalanlar vardı benekleri iyi de kilo alıyomuş
Linailkay Hamza16 her çocukta farklılık gösterir benim kuzenim çocuğunda karın ağrısı yaptı bi arkadaşımın çocuğunda alerji yaptı
Bebekilkerr Hamza16 post açmıştım aynı senin gibi ben kullanıyorum memnunum posta bakarsan yorumları görürsünuz 🌼
Linailkay Hamza16 bebelac gold halkında bilgim var içerikmişiz şekerli diye doktorum önermedi bebelac goldu sma hipp önerdi 5 aya kadar sma kullandım e bebekten alıyordum ben hipp geçtim şimdi 5 ay 18 günlük bebeğim
Poyrazin_annesii Arkadasım bebıvıta kullanıo ama ıcerıgınde glukoz nişasta fln varmıs oyle dıyolar sız yınede arastrn
Belosunannesi Biz mama + emiyoruz 400 gr 2 hafta yetiyo o yüzden golden goot kullanıyorum maliyeti bize ayda 270 lira oluyo sürekli mama ile beslenene biraz maliyetli olabilir ama güzel kilo aldırmaya başladı icerigide temiz doktorumuz önerdi