GamzeDenizosmaoglu 18 aylik oldu oglum,kdv indirimi geldi de azcik olsun indi fiyati.tabi buna indi denirse.( 254 tl ye aliyorum) Deneyimleyip gorursunuz ama eger prima kullanmayacak olsam tek alacagim bez migros minnies sleepy poset gibi. 3 cocugumu da prima aktif bebek ile büyüttüm,büyütüyorum da. Primadan sonra sanmıyorum ki hicbir bezi begenesiniz hele ki sleepy,bana gore rezalet. Son carem ise molfix olurfu yani ucuncu secenegim. Cok memnun olsn annelerimiz de var ama ben asla memnun kalmadım. Cocugumun teni islak gibi nemli kaldi