kbragoktug_ Kızlar 1.5 ay hatta nerdeyse 2 ay olacak dikiş yerinde sertlik var doktorum içerden ödem ve şiş olmuş demişti antibiyotik vermişti ama ilaç bitti hala geçmedi 🤦🏻♀️ Başına gelen var mı böyle , ne zaman geçer
Sunashn500 kbragoktug_ bebeğim 3 buçuk aylık benimki de çok sert doktor gereksimi duymadım hala da öyle
gmz1991 kbragoktug_ merhaba iki ay oldu sezeryan olalı bende de sertlik ve şişlik var dikişin üst kısımlarında sizin ne kadar sürede geçti acaba
Pelingg Pnar_2886 merhaba alt karnım çok sert ve dikişin 1cm üstünden dikişin altına kadar ceviz kadar bi şişlik var. 17 ay oldu doğum yapalı . Böyle bir sorun yaşadınız mıı