Arkadaşlar benim gibi çok sorun yaşanları gördüm burda benim oğlum 5 aylık 2 aydır sadece uyurken emiyordu diğer türlü kendini yırtıyor du ağlıyordı ama ben hep severek denedim uyanıkken almasını neyse 1 haftadıe normalese döndük şükür artık uyanıkkende emiyor oğlım sizde sabırlı olun çok yorucu süreç ti ☺️☺️