phedra Elanureren tuvaletteyken haftada 2 kere de girebilirsem banyodayken kulağımda hep ağlama yankılanıyor 🥲 kahvaltılıkları çıkarıp tabağa koydum önce bi yiyim gerisini sonra çocuk kucağımdayken kaldırırım dedim daha yiyemeden uyandı şu an o emiyor ben yiyorum.
Elanureren phedra ben de aynıyım ya öyle menemenler patates kızartmaları felan yok kahvaltılığı koyum çabuk çabuk yiyorum uyanınca yedirmiyoki ıg ıg ıg paso
phedra Elanureren çocuk uyuyunca sen de uyu diyorlar ama çocuk memede uyuyor zaten hangi arA yemek yapıp yiyelim nasıl dinlenelim 🤦🏻♀️ 4 aydır kanepede yatıyorum zaten uyusam da dinlenemiyorum ki. Pırasanın ağrı kesici etkisi de varmış zaten öğleden sonra kayınvalidemlere gidicem onlarda bütün varsa vereyim yoksa alayım, ben aldığımı yıkayıp doğrayıp buzluğa atmıştım.
Elanureren phedra sorma yatıyorum da uyuyamıyorum ki beynim dolu çocuğun kıyafetleri makineye atılcak e kurumuş çamaşırlar oluyo eşim oruç tutuyor akşam kuru kuru yemekde koymak istemiyorum zaten sabahtan akşama kadar çalışıyor iki birşey hazırlıyım diyorum bunları zaten çocuğunu yapamıyorumda kafamı meşgul ediyor işte
Meryemtrksoy phedra valla Allah hepimizin yardımcısı olsun o kadar köşeye sıkışmış hissediyorum ki kendimi artık bende bilmiyorum nasıl dayancaz birde 1.5-2 ay sürüyor diyen var yahu nasıl dayanır insan acaba
phedra Meryemtrksoy aminn amin. Her gün nir huyu değişiyor bakalım hayırlısı artık. 5.ayda biten varmış bilmiyorum ki nolcak
phedra Elanureren hep aynı şeyleri yaşıyoruz valla eşim sabah 6 buçukta uyanıp gidiyor akşam 5 buçuk gibi geliyor ama ramazan başladığından beri çocuğu ona veresim gelmiyor o da yorgundur diye. bizim yaramaz babaya da düşkün görünce dayanamıyor ama ben gün içinde bir şeyler hazırlayabilirsem şükür yoksa o babadayken yapmaya çalışıyorum.
Cnskbskl Elanureren sanırım bu aydaki bir çoğumuz aynı durumdayiz yalnız değiliz 4bucuk aylık benim de oğlum çok mızmız genellikle hep ağlıyor sabır inşallah gecicek umudum var 🤲
Syhndoga Afram96 ben de uyurken emziriyorum tekrar dönüyor mu memeye uyanıkken yani bu durum beni çok yordu ☹️
Sblatc Elanureren benim kızımda 4 aylık bu aralar gece çok sık uyanmaya başladı. Zaten sahura kalkıyoruz iyice uykusuzluktan ölücem. O uyurken uyusam en fazla 45 dk uyuyo
Elfelf475 Elanureren sabredin çok kısa sürüyor ve sonra bambaşka bir bebek olacak resmen bir amda büyüyor oyun bebeği oluyor o ana az kaldı öyle düşünün 😊
Ozlem2904 Elanureren bu atak tam 4aylik olunca m başlıyor yoksa hafta hesabına göre mi? Internette baktım dogduktan sonraki 14. 15.haftalar diyo. Bebeğim 3ay 1gunluk 13.haftadayiz. haftaya 4ay atağı m bekliyo bizj?
Elanureren Ozlem2904 malesef her çocuk bir değil diyolar ama herkes geçirmiş bu atağı gece bir saatte bir kalkıyor en zoru o bide hep mızmız
BenimMasalim phedra amiiin inşallah, gerçekten aşırı yoruyor bu zamanlar. Bir de küçükken sorun değil de büyüdükçe kucakta da taşınmıyor daha. Durduğu yerden sıkılıyor sadece etrafı izleyecek, her gün sokaktayız yürüyüşe çıkıyoruz da duruyor birazcık
phedra BenimMasalim aa yine maaşallah dışarda duruyormuş bizimki pusetten kendini atmaya çalışıyor, dışarı çıkınca da bi memnuniyetsiz 🥲 dışarı kucakta çıkarsa da yüzü öne dönük olcak yoksa ağlıyor ya gerçekten baya tükendim. Şimdi yoruluyoruz ama dinleneceğimiz günler gelecek mi bilmiyorum.
Asli-94 Elanureren Bizimki de böyle eşim diyor sırtında bir şey mi var ağrıyor mu acaba 🤦🏻♀️ Emerken, altını değişirken bile sırtı yere gelmesin istiyor. Emmek istiyor emziriyorum bırakıp ağlıyor meme reddi de yaşıyorum ne yapacağımı şaştım. Bütün gün kucağımda oda oda geziyorum kollarımda derman kalmıyor artık.
BenimMasalim phedra dışa dönük haldeyiz biz de evde sürekli ama benim minnoş tam bir yay burcu gezmeyi çok seviyor 😂 çook güzel sakin günler de gelecek önemli olan keyfini çıkarmak ❤