Hanımlar 41 günlük bebeğim var. Emerkende mama içerken de bogulur gibi sesler çıkartıyor. Doktor normal dedi ama çok korkuyorum. O an elim ayağıma dolaşıyor çünkü bazen gerçekten kıpkırmızı oluyor gerçekten boğuluyor. Sırtına vuruyorum anca öyle duzeliyor. Tahminen ne zaman düzelir bu durum