Brcunr111 Yigitaras-23 ben de aynı durumdayım yapmıyor kaka gazdan ısınmadan morardı cocgum. Kulak cubuguyla az yaptrdim demin yine rahatlamadi. Çok çaresizim.
Yigitaras-23 Brcunr111 kulak çubuğuna saf zeytinyağı sürün biraz makatından içeri sokun çekin sonra yapacaktır ben öyle yaptım ama bunu çok tekrarlamayın
Basak0503 Yigitaras-23 sende başaracaksın canım bebeğinle çok güzel günler seni de bekliyor inşallah 🙏 🌸
Basak0503 bbbus95 evet geçince zaten bebekte ağlamıyor sağa sola kıvranmıyor, rahatça uyuyor yavrucak.
Minikliya Yigitaras-23 mamasina zeytin yağı koyuyormusun canım prematüre bebeklerde gaz normal bebeklere göre daha fazla oluyor maalesef