Elizzzzz2022 Merak ediyorum habgi aylardan sonra sut azaliyor ve kalitesi dusuyor? Suan 3. Ayim eskisine gore bir tik daha iyi ama bundan daha iyi olacagi zamanlar olmaz mi acaba?
Ruya011 Elizzzzz2022 sütünüz azalmıyor aslında, zamanla terbiye olduğundan azalmış gibi hissediyorsunuz
MrvUras Elizzzzz2022 Canım 3. Aydan sonra göğüslerin ıslah olur artık. Bebeğin emdiği kadar süt gelmeye başlıyor yani. Sağmana gerek kalmaz
Ruya011 Elizzzzz2022 bebeğiniz ilk doğdugu zamanlar süt kanallarınız durdurak bilmeden çalışıyor ve üstünüz ıslanıyordu. Zamanla memeler terbiye oluyor yani yumuşama aşamasına geçiyor ve bebeğinizin emdiği kadar süt üretiyor. Tam onu doyuracak kadar. Sütünüz azalmıyor :)