Cildinize ne gibi bakımlar yapıyorsunuz ? Yada yapabiliyor musunuz ?
Ilk kendimden başlayayım
Kızım 4 ay 15 günlük cok çok huysuz ve mızmız sürekli ağlıyor sürekli kucak ıstiyor gündüz uyumuyor gece uyumuyor sallıyorum memnun kalmıyor çıngıraklı oyuncaklar alıp bebek arabasina asıyorum dolastiriyorum olmuyor emziriyorum mama veriyorum gazını çıkartıyorum altını temizliyorum yok yine de memnun deillll her zaman her saniye ağlıyor 🤦♀️ Yok artık o kadar da değil diceksiniz belki ama size bişey diyeyim mi o kadar gerçekten ☹ 4. Aya girdigimizden beri gündüz 1 bazen 3 saate yakın uyuyor ve ben bu duruma çok şaşırıyorum mutlu oluyorum . Sonra direk suya koşup yarrabi şükür kavuşturana diyorum başlıyorum bakıma 😭 Bebekten önce yuz bakımım kırmızı cizgimdi hiç aksaltmazdim sabah kalktiktan sonra ,gece yatmadan önce mutlaka cildimi yıkar bakım yapardim ah ah ahh. Fazla uzatmadan cildime nasıl bakım yapıyorum onu anlatıcam
Ilk yüzümü keçi sütü sabunu ile güzelce yıkıyorum köpüklü bir şekilde yaklaşık 1 dk bekletiyorum daha sonra kil maskesi uyguluyorum 1 dk da öyle bekliyorum yıkarken fırça yardımıyla güzelce bastırıyorum . Yüzümüzü yıkadık temizledik en son bebek yağı ile guzelce masaj yapıyorum biraz uzun anlatmış olabilirim 🤦♀️ Bu arada şunu belirtmek isterim bebek yağı kuru ciltler için birebir tavsiye ederim.