Ayazin_annesi01 Kızlar benegim 5 ay 23 günlük arada gecelerj mama veriyorum 6 aylık olacak sizce 1 numara mı alım yoksa 2 numara mı araştırdım 6 ay dolana kadar 1 numara diyorlar sizce kararsız kaldım
Teemo07 Ayazin_annesi01 bizimki bugun 1 yaşına girdi, 5 gün öncesinden 3 numaraya geçtim. Hem denemek amaçlı iyi oldu. Çünkü doktor bir sonraki numarayı içmezse eskisiyle devam edebilirsin demişti.
Linailkay Ayazin_annesi01 benim bebeğim 5 ay 10 günlükken 2 numaraya geçtik doktorumuz geçebilirsin. Dedi 2 ayrı doktora sordum sorun olmaz geçebilirsin dedi
yusufmertmom Ayazin_annesi01 ya benim elimdeki mama bitince geçmeyi düşünüyorum öyle çok sıkıntı olmuyor günü gününe geçmek. Bazıları 6 başında bazıları sonunda diyor size kalmış
Ayazin_annesi01 Linailkay bende ilk başta aptamil almıştım suan denemeklik olarak sma aldım suanlik bi sorun olmadı ama hippi de denemek istiyorum
Linailkay Ayazin_annesi01 ben 5 ayına kadar sma kullandım. 2 numaraya geçince hipp aldım hip bütün mamalardan daha iyimiş vitamin daha cokmuş hippte
Ayazin_annesi01 Linailkay bunu öğrendiğim iyi oldu çok teşekkür ederim bi sorun oldu mu bağırsakları ile ilgili
Ayazin_annesi01 Linailkay bende bir kaç kişide duydum bi sorun olmadığ bende hipp alırım teşekkür ederim
Ayazin_annesi01 yusufmertmom mamalarin üzerinden 0-6 ay yazınca bende kararsız kaldım kac numara alım diye
CeylinEkim Ayazin_annesi01 ben 6. Aya 10. Gün varken 2 numara vermeye başladım doktor içir bişey olmaz 1 ay yok sonuçta hem bakarsın içiyor mu diye dedi