Klc1 arkadaşlar meme reddi yaşayıp eds kullandıktan sonra düzelen oldu mu? Lütfen yardımcı olun. Çok ihtiyacım var?
SedaMeyra Meme reddi yaşamadım ama kizim ilk dogdugunda memeye hemen sut inmedigi icin. Siringayla meme ucuma dogru sut sikardim o da mememi eme eme sutu indirir emmeye devam ederdi.