Hazalperi 2 gün önce diş çektirdim ancak çektirdiğim dişin yanındaki dişlerin kökleri çok ağrıyor ve sızlıyor ağrı kesici içiyorum 0 etki sinirlerim bozuldu ya başına böyle birşey gelen var mı ne zaman geçer
mmssmm Hazalperi açık yara olduğu için temizliğine yediklerinizin oraya kaçmamasına dikkat etmeniz gerek. sigara kullanıyorsanız o da yapabilir
OzlemDoganay Hazalperi enfeksiyon varken çekilmiş olabilir mi canım? Allah korusun da istersen 2-3 gün klomaks,augmentine gibi B grubu antibiyotiklerinden kullan
Hazalperi mmssmm hayır kullanmıyorum o taraftan yememeye dikkat ediyorum ancak dayanılmaz bi sızlama var çekilen bölge diş köklerinde
mmssmm Hazalperi fırçalamayı ihmal etmeyin, ılık suyla gargara yapın isterseniz içine yemej kaçtıysa çıkmasına yardımcı olur belki. diş hekimi asistanıyım dişin durumunu bilmedeğim için genel bilgi verebiliyorum sadece. çok geçmiş olsun 💐
Hazalperi OzlemDoganay dişim kırılmıştı yani ağrı sızı yokken gidip çektirdim sorunum yoktu henüz çektirene kadar bebek emziriyorum canım antibiyotik alerjisi var bende napsam şaştım
OzlemDoganay Hazalperi o zaman belki de çekilen diş kökü güçlüdür diğerlerine acı vermiştir. Tuzlu suyla aralıklarla gargara yap ki çabuk iyileşsin yaran. İnşallah kısa sürede iyileşirsin🤲
OzlemDoganay Hazalperi canım olmazsa bi dişçiye mi gitsen bu kadar ağrıması ne biliyim imkansız gibi. Ben de diş çekimi bir kaç kez yaptırdım ama sadece ertesi sabahına kadar belki acımıştır yeri.