tecrubesizkoala Kızlar merhaba, benim bireysel emeklilikte bir miktar param vardı, bir banka aracılığıyla başlamıştım şimdi ben o parayı çekmek istesem o bankanın hesabına mı yatıyor yoksa başka bir şekilde alabiliyor muyum
Oktay0122 Merhaba size bi evrak gönderiliyor ayrılma talebine dair oraya verdiğiniz ibana başka banka da olabilir aktarılıyor