Melek0205 aynı durum bende de var sanırım, doktora gitmedim ama karnım gebelik öncesi kaslıydı, şuan kas çizgim var ama göbek çevremde yumuşacık. Ve normal mekik cekmek falan diastasis rectiye daha kötü gelıyomuş, youtubedan egzersiz bakıyorum ve en kısa zamanda doktora da gidicem :(