reynwoman Ay bu ay herkes gecikme yaşıyor anlaşılan bende dört gün geciktim test yaptım negatif çok şükürrrr 😂 bahar dönemine giriyoruz sanırım ondan bu gecikmeler umarım 🤣
KubraHira Nrgglr 7 gun oldu ayni durum benim basimda 🤦🤦🤦 8 aylik bebegim var cok korkuyorum dort gozlede bekliyorum regliyi🤦🤦
KubraHira Bence testlere cok guwenmeyin ben kizima hamileyken en iyi testleri almama ragmen negatifti hastanede kan verince baya sok gecirmistik🤷🤷
Nrgglr incitanesii ben bugün kan testi de yaptrdim dünde normal test yaptım negatif çıktı ben Martta olmadım Nisan ayındayız daha bekliyorum
incitanesii Nrgglr emzirirken düzensizlik normal diyorlar ama içinde şüphe oluyor yinede. Havalar biraz iyileşse gidip test alıcam ama çıkamıyorum çocukla