Acremine Merhabalar, bebeğinde hemanjiom(çilek beni) olan varmı? Varsa ilaç tedavisi oldumu? Benım kızımın kolunda var doktor şurup verdi
agacsizkoala Acremine şurup bilmiyorum hap ve sonrasında damla tedavisi uyguladık oğluma , şimdi hiç birşey kullanmıyoruz zamana bıraktık
Sarikuzumalp Acremine Leke büyük mü? Oğlumun da yanağında vardı doktor şurup falan önermedi hiç. Zamanla kaybolur kaybolmazsa ileride lazer tedavisi olur demişti. 1 yaşından sonra küçülüp kayboldu.
Afram96 Acremine meehaba benim kiziminda kafasinda dogum lekesi var. Ama doktorumuz hic bisey onermedi. Zamanla gecer dedi. Fakat hani bizimde benlerimiz varya siyah onun kirmizi sekilde olursa kabarmali sekilde ye donerse gel bakariz demisti. Oyle olmadi. Hatta rengi baya acildi gecen baktigimda sizin nasil acaba
My_little_sunshine Acremine Benim bebeğimin omzunda vardı doğduğu andan itibaren ceviz büyüklüğünde mosmor damar yumağı. Çok korkmuştuk çünkü doğumda nadir gözükürmüş. Bizim gözlemlendi baya ilaç tedavisine başlancaktı ama günden günden güne kayboldu 10 aylıkken tamamn gitti. Sadece hafif bir leke kaldı.
Aslimbroz Benim kızımda da var sıkıntı yapılacak bir durum değil doktora götürdüm bende kontrol edicem sürekli büyüyormu diye ve kanaması olmasın diye
Acremine Afram96 benım kızımın tam bileğinde kırmızı kanlı baya yani ve şiş gittikçe şişti kanlandı ilkte öle degildi. Onun ıcın tedaviye başlamamız gerek dedi doktor🥺
Afram96 Acremine uzulmeyin caresi var cok sukur ilacla kuculur insAllah🙏🏻 Allah dermansiz dert vermesin.. simdi cocuklarin suratlarinda ki bile lekeler gideriliyor lazerle hic merak etmeyin gecer❤️🙏🏻
Sarikuzumalp Acremine hımm anladım o sebepten şurup verdi demekki. Facebook da hemanjiomlu çilek kardeşler diye bir grup var oraya bakmanızı tavsiye ederim
Rainnnn Acremine yeğenimin kolunda kocaman var şurup kullandı bi müddet sonra orta kısmına geri gelmeye başladı ama tamamen kapanmadı . Arkadaşımın kızının yüzünde var oda ilacı bırakınca çoğalıyor ama inşallah geçer diyorlar şuan 1,5 yaşında ikiside
DemetF Acremine benim kizimin kafasinda var.bugun gene sordum doktora hafifdi ilk zamanlar biraz daha buyudu azcik sisti.ilaci onermedi buyuk hemanjiyomlarda ilac veriyolarmis kanama falan oluyomus.bizimkisind gerek yok 6 aya kadar buyur sonra kuculur eger cok rahatsiz oluyorsaniz lazer tedavisi olabilr ama bunun icin kullanilan ilaclar kalp ilaclariymis dogru bulmadigini soyledi