Merhaba iyi akşamlar güzel anneler. Bebeğim 4,5 aylık. 2 haftadır bebeğimin sağ kulağı kokuyor. Sol kulakta kesinlikle koku yok. Tertemiz hem içi hemde kulak arkası. Hatta kulak arkasına nemlendiricide sürüyorum kabuklaşmasın kuruluk olmasın diye çok şükür bişi yok. Doktora gittik 2 gün önce. Baktı ve birşey olmadığı temiz olduğunu söyledi. 2.kez tekrar baktı alet ile yine bişey olmadığını söyledi. Sonra rica ettim hocam maskenizi çıkarıp bir koklar mısınız dedim baktı evet koku var ama bebeklerde olabilir dedi akıntı var mı diye sordu kesinlikle yok dedim. Olabilir bebeklerde dedi sorun yok kulağında dedi. Kızlar başına böyle bişey gelen var mı? Bilgi verir misiniz lütfen.