Alpismom kullandığınız mamadan kaynaklı olabilir. Benim bebeğimde anne sütü ve mamayla besleniyor. Beni emmesi 20 gün sonra oldu. Şu anda 33 günlük. Emdiği günden sonra gaz problemimiz başladı. Gerçi nerdeyse aynı dönemde aptamilden bebelac gold a geçmiştik, belki de ondan kaynaklı da olabilir. Şu an günde 1 kez kakasını yapıyor ve gazını biraz zor da olsa çıkarıyor diye mama değişikliği yapmayı düşünmüyorum.