Canım Happy Kids, teşekkürü kendime borç bildim. Gerçekten harika bir uygulama… Günlük bebekle alakalı olan kısmı girip okuyorum ve tam da o gün aklımda ne soru işareti varsa adeta duymuş da cevaplamış gibisiniz, resmen nokta atışı oluyor… bütün yorumlarınız o gün yaşadıklarımla tutarlı… iyi ki varsınız 🙏🏻🌸 Siz de aynı fikirde misiniz anneler merak ettim 🙈