Kızım Asya doğduğundan beri kan damlası ve vitamim kullanıyor günde 2 sindende 5 er damla.. 1 yaşında olcak damla sayıları hiç değişmedi. Ama kilosuma göre arttırmak gerekiyormuş sağlık ocağı hiç öyle birşey demedi siz kaç damla kan ilacı veriyorsunuz?