Kızlar 1 aylık 15 günlük kızım var pazar günü fiskrir gibi kustu bugün sabah fışkırır gibi içtiğiniz hepsini ağzından burnunda gelesiye kadar hepsini çıkardı bira önce de aynı şekilde ağzından burnundan geldi içtiği bütün sütümü kustu arada öksüruyo böyle boğazında balgam olmuş onu mu cikartiyo bilmiyorum biraz görüyorum kusmukta var burnu çok tıkanıyor aspiratör çekiyorum günde 5 6 kez huysuzlaniyo emerken sonra durdu durdu kustu şehir değiştirmiştik acaba ondan mı eşinle biz hava değişiminden etkilendik burnumuz felan akıyordu nezle gibiydik hastaneye gitsek öksürük ve kusmaya doktor ne der acaba başına gelen ya da bir fikriniz var mı