Gltr_2020 bexsero 3 ve 5. Ayda yapıldı üçüncü dozu da bir yaşında olacakmış. Nimenrixi daha yaptırmadım o da bir yaş öncesi yapılırsa üç dozmuş çok maliyetli olduğu için bir yaş sonrasında tek doz yaptırabilirsiniz demişti doktor. Bexsero en son yaptırdığımızda 900 tl idi şuan nedir bilmiyorum malum fiyatlar hergün yükseldiği için