Kızım 5 ay 23 günlük 4 aylığından beri kabızlık sorunu yaşıyoruz. Zeytinyağı, fitil, popoyu yağ ile uyarma ve duphalac şurubunu kullanıyorum ona rağmen 1 haftadan fazla yapmadığı oluyor. Yaparken de kızarıp ıkınarak yapıyo başına gelen var mı acaba bi çare.