busra5567 Bebeğim 2 haftadır çok huysuz.Laktoz intoleransı varmış.Bebelac laktozsuz kullanmaya başladık ama çocuğum sürekli ağlıyor.Sanki mama doyurmuyor yada ağrısı var gibi bu tür durumlarla karşılaşan varmı ?
614408eoa busra5567 relaktaz yda relamax kullanmanız gerekiyo o damla cok iyi geliyor biz kullandık mama degsmedik ama