Kızlar hayırlı ramazanlarınız olsun. Kızlar 38 günlük bir bebeğim var 5 gündür yüzünde ve saçında kırmızı kırmızı sivilce gibi kızarıklıklar vardı ama vücudunun başka hiç bir yerinde yok bugün aşı için sağlık ocağına gitmiştik oradaki doktor egzama dedi nemlendirici kullan dedi her yeni doğan 10 çocuktan 8 inde olur dedi çok korktum eczaneye gittim oradaki kızda bana kendi çocuğun da da olduğunu söyledi sudocrem bebek bakım kremi verdi bunu çok ince tabaka halinde sür dedi bende aldım ama ne yapacağımı bilemiyorum kızlar başınıza böyle bir durum geldi mi saç diplerinde ve yüzünde var bana önerebileceğiniz bişey var mı?