Merhaba güzel anneler 18 günlük kızım var 15 gündür sol gözü koyu sarı çapak oluyor hiç gecmıyor kirpikleri birbirine yapışıyor geçmesi için ne yapabilirim acile götürdük dün göz doktoru yok oda damla veremeyiz bır yaşından küçük demiş eşime 😢😢😢 sanırım agrıyor gözü yavrumun bilgisi olan yazsın lütfen nasıl geçer