Bebegim 2 ay 28 gunluk 1 haftadan fazla beni emmiyor yatırır pozisyona getirince ağlıyor kiyamet koparıyor zorlayınca Bi kaç gun uykuda verdim emdi 4-5 dk simdi onu bile yapamıyorum uykusu hafifledi sanırım sağıp veriyorum sütüm geri gidecek diye korkuyorum niye böyle yapıyor meme reddi mi atak mi geciriyor bilmiyorum emmeyi hepten unutacak diye endişe ediyorum bugün doktora götürdüm muane etti bir sorun yok dedi emmesinde gebe okulundan da destek alarak denedik aynısını yaptı sağıp ver ihmal etme dedi emzirmeye çalıs dedi. Basına gelen var mi gecici bir durum mu sizler ne yaptınız yardımcı olursanız sevinirim 😥