eylul19 ben de internet ten baktım, 10.ay ve sonrası yazıyormuş biraz daha bekleyeceğim. Kaçıncı aydasinizacaba? Ben tadım yaptirmiyirum bir süredir aynı şeyleri tuketiyor. Nohut vb.bakliyqt hiç denemedim hala çok gazlıboldugu için. Tadım yaptıracak da bir şey bulamıyorum sanırım