1prens1prensesannesii Kizlar başına gelen var mı?2 gün önce farkettim.kizarmis kenarları yara gibi olmuş kaşınmaya başladı.bugun değdim elimi koku da var sanırım enfeksiyon ama neden nasıl olur ?gobegimle uğraşmam bile niye olmuş olabilir?ne yapmam lazım??