[silindi] Kizlar midem çok bulanıyor test yaptım negatif cikti ama geçmiyor bulantim kan verip gebelik varmi yok mu diye baktırmak istiyorum bu arada reglima daha 10 gün var
lyl0742 [silindi] çok erken doğru sonuç alamazsınız. Bu kadar erkenden bulantı başlamaz zaten psikolojik sizinki.
Defneninannesi1108 [silindi] Kız sacmalama bulantı emziriyosan acliktan oluyodur 10 gün cok uzun bi süre biraz daha bekle gecikmeni bekle yani
[silindi] Defneninannesi1108 lyl0742 unemere Eminehifa Kizlar sizleri bulmuşken sorayım 1.5 ay önce spiral taktirdim 1 aylik kontrolde doktor gayet yerinde güzel tutunmuş dedi spiral için Aceba kaydığını da falan da mide bulantısı yapar mi ki Ooff cok pimpirikliyim biliyorum😏
[silindi] lyl0742 bilemiyorum ya 2 haftadır bulanıyor gebelik 2 hafta olsaydı testte silik çizgi çıkardı diye düşünüyorum bende ama gebelik istemiyorum dediğiniz gibi belkide psikolojik dir 🥴
[silindi] Defneninannesi1108 yok emzirmiyorum da ne biliyim meraklandım ya ondan hemen sonuc almak istiyorum gebelik istemiyorum da 🥴
unemere [silindi] hiç bir fikrim yok bu konuda hiç o yöntemle korunmadım. Doğum kontrol hapı kullanıyordum önceden o ilk üç ay mide bulantısı ve baş ağrısı yapmıştı 🤢 bir bilen yazar inşallah 🤗 çözüm bulana kadar zencefil limon kaynatıp için isterseniz rahatlatır 🤗
Eminehifa [silindi] yani normalde beta HCG 1.20 olur eğer biseyler var da 3- 5 gibi bı sonuç çıkar onada hamilelik demiyolar ama değerlerin oynaya bilir
pattisanne [silindi] kan vermek orucu bozmaz ☺️ vücuda giren bişey yok sonuçta gıda takviyesi olarak alınan (serum vs.) Bozar.