Kusdil-6 Arkadaşlar iyi akşamlar🤗 tecrübeli annelerden yavaş akışlı biberon markası önerilerini alabilirmiyim çok önemli benim için kullandığım biberon ucu meğerse çok akışlıymış kızım çok alıştı meme veremiyorum🤦🏻♀️🥺
Gokceninannesiiyim Kusdil-6 lansinoh momma. Ben sağıp veriyorum bu biberonla güzel. Sakın Avent alma var ama kullanamıyorum bebeğim içerken yanlardan dökülüyor resmen.
Muhammedd23 Kusdil-6 aventin bir numarasını al canım. Ama anladığım kadarıyla memeyi artık ucu farklı geldiği için almıyorlar. Akış önemli değilmiş
Tazeanne32 Kusdil-6 avent almıştım doktorumuz dr browns al memeni reddetmez en az akışlı o dedi hemen aldım
Seymaaa Kusdil-6 dr browns kesinlikle . Aynı anne meme ucu gibi kendi akmaz emmesi gerek kolaya alıştırmıyor
Kusdil-6 Gokceninannesiiyim ay evet birde setini almıştım ve hiç memnun değilim ya bu dediğinizi duymuştum 🙏🏻
Ebruluhan Kusdil-6 cnm bende avent aldım ama çok gidiyor galiba hep ters kaçıyor onunla verince bende bıraktm çok iyi araştırıp al
Mirac05 Kusdil-6 mamojo al ama ayi onemli mesela 4 5 aydan sonra az geldigi icin almiyorlar 03 ay arasi ise 1 numara yada yenidogan seklinde satılıyor sanirsam
Adasibel Avent natural kullanıyorum ben. Tek delikli yavaş akış oluyor yenidoğan olanlar. Emzirmede bi sıkıntı yaşamadım çok şükür
Kusdil-6 Çok teşekkür ederim kızlar avent aldım ama hiç memnun kalmadım malesef🥺 dr.browns alacağım yada lansinoh galiba ikisini çok duydum ama kararsızım işte mamojo da var hem sağma makinam hemde biberon makinası güzel ama biberon ucunu beğenmedim
Kusdil-6 Çok teşekkür ederim kızlar avent aldım ama hiç memnun kalmadım malesef🥺 dr.browns alacağım yada lansinoh galiba ikisini çok duydum ama kararsızım işte mamojo da var hem sağma makinam hemde biberon makinası güzel ama biberon ucunu beğenmedim
Kusdil-6 Çok teşekkür ederim kızlar avent aldım ama hiç memnun kalmadım malesef🥺 dr.browns alacağım yada lansinoh galiba ikisini çok duydum ama kararsızım işte mamojo da var hem sağma makinam hemde biberon makinası güzel ama biberon ucunu beğenmedim