maşallah çok güzel emmiş işte bu bile bı nimet bicok emziremeyen anneyi düşündükçe benimki 1 yaşında artık o kadar bezdiriyo ki hele orucken dhaa da yakama yapıştı sanki hiç böyle dramatik düşünmek aklıma bile gelmedi kescem rahatlicam diye düşünüyodum şimdi siz böyle de yazınca bı hoş oldum valla