Arkadaşlar Instagram hesabı İdeal Foto Baskı şikayet eder misiniz kampanya yapmışlar 104 adet fotoğraf 80 TL neyse sipariş verdim ve özellikle sordum orjinal fotoğraf olacak değil mi 10*15 boyutunda bugün geldi iğrenç kenarlar beyaz ve bildiğiniz fon kartonuna basım yapilmis kartvizit gibi düşünün mesaj atıyorum cevap yok sipariş verirken gayet ilgiliydi gerçekten helal etmiyorum hakkımı sizde şikayet eder misiniz rica etsem çok sinirlendim hiç Allah tan korkmuyorlar