Handey Kızlar elimde 800grlık evolvia-1 mama var.stoklamıştım ama bebeğim artık içmiyor.almak isteyen olursa uygun fiyata satıyorum
Handey Annesionuyesin o ürünlerin son kullanma tarihine çok çok az kalmış oluyor.elden çıkarmak için uygun fiyata veriyorlar bilginiz olsun 🙂