Gkcylmaaz Gkcylmaaz ve biz hiç ilaç kullanmadık. Ciğerlerine inmemişse ilaç kullanmayın kullanmanızda aynı sürede geçiyormuş öyle demişti doktorum. Ciğerlere indiyse o ayrı bir mevzu tabi
Alpler2020 Bizimde üçüncü günümüz atwş bitti ama öksürük devam normalde de öksürük oluyo ama yatınca daha fazla uyutmuyo ciğerlwri temizdi ama bende korkuyorum inmesinden.hırıltı faln yok boğazda gıcık gibide sabah akşam prospan öksürük şurubu veriyorum