ZeynepHazal07 4 ay 5 günlük yavaş yavaş ek gida vermeye başladım sabah biraz yoğurt veriyorum akşamda azıcık elma püresi tattirdim mama yiyor az emiyor sütüm yetmiyor çoğunlukla mama kullanıyoruz bir sıkıntı olurmu
SeninAnnenBirMelektiYavrm ZeynepHazal07 çok erken. Doktor önermesi gerekiyor başlayın yada başlamayın diye. Görüş aldınız mı
Gokcenderen ZeynepHazal07 herkes doktorlar da 6 ay diyor ama bende erken baslaycam ama sizin gibi degil tadım olarak ağzına degdircem tadını bilsin vs gibi ablam da gördüm 6 ayda başladı çok sıkıntı yaşadı ek gıdayı resmen reddi bebegi 2. Cocugunda yavas yavas tadına baktirdi masallah kilolu ve red yaşamadı ama siz yoğurt püre falam veriyorsunuz bişey diyemem
Kurabiyenin_Annesi Gokcenderen bilgi verebilir misiniz bende sizin gibi biraz erken tadım yaptırmayı düşünüyorum. Hangi besinlerden başlamış ablanız sürelerini nasil ayarlamış acaba
Kado87 180 gune kadar bebeklerin bagirsaklari tam gelisemio o yuzsen 180 gun diolar zaten yazik gunah cocuga