Eftal 6 aylık olana kadar gündüz 2, gece de 3 saatte bir emzirirseniz gelişimi açısından çok faydalı olur. Gece sütü hem daha faydalı, hem daha kilo aldırıcı. Şimdilik alabildiği kadar alsın. İleride kilo alımı duruyor zaten. Bir de sık emzirmeye alıştırırım diye korkmayın. Ben gece sürekli emzirirdim. 9 aylık oğlum bir derdi olmadığı sürece gece 1 ya da 2 kere kendi kalkıyor, alışmadı yani.
Mervea sana ihtiyacı olmasa kalkmaz annesi. Demekki ihtiyacı var. Bir de alerjik bebekti sanırım. Ne kadar çok anne sütü alırsa kar. Biliyorum gece ayakta kalmak çok zor ama dayanmak bizim işimiz 💪