gibicibicis Kubra3468 birincim ariel ikincim persil üçüncüm omo hepsini renkliler için olandan aldım beyazlarada kullandım gayet güzel beyazlar icin ayrı isterseniz ariel febreze ve perwoll güzel
elaninannesiii Kubra3468 Ariel dağ esintisi kullanıyorum beyazlar için, renkliler için bingo kırmızıyı kullanıyorum ikisindende memnunum
Minnakelifim03 Kubra3468 alo aldım bi tek bu toz kalıntısı bırakmıyor çok memnunum. Diğer kullandıkları hep beyaz leke bırakırdı. Hatta siyah pantalonda beyaz çizgiler oluştururdu. Alo ile yıkadım çok memnunum
Edizmoms Kubra3468 alo kullanıyorum bende hem beyaz hem renkliler için olanını çok memnunum hatta şok markette indirimde çarşamba günü geldi 10 kg 91 tl💕