Minikbirkalp maşallah 🧿🧿🧿size tavsiyem kıyafette aşırıya kaçmayın. Benim de ilk bebeğim şimdi 4.5aylık oldu, tulumlarını birer kere giydirebildim çok aldığım için dünyanın parasını verdim şimdi elimden çıkartmakla uğraşıyorum, uygundan satmaya çalışıyorum. O sebeple bence bebeğiniz doğana kadar yenidoğan da çok almayın kaç kilo doğacağını bilemezsiniz. Mesela benimki 4kgye yakın doğdu, hiç giydiremediğim yenidoğan tulumları bile var.