mertmeltem Bebeğim 63 günlük son 2 haftadır İNANILMAZ DERECEDE KATILARAK AĞLIYOR Kaç kez acillik olduk kaç doktora gittik bir şey demiyorlar ben ne yapacağım çok çaresiz kalıyorum
Kareninannesi mertmeltem mertmeltem emziriyor musun ? Eğer emziriyorsan göğüsünde süt birikintisi oluyor Buda ona çok acı veriyor bilgin olsun. Göğüsünde şişlik varda bebeğin muhtemelen ondan da olabilir.
Snowglobe mertmeltem kolik Bi bebeğim olmadı ama burdan gördüğüm kadarıyla karnına masaj yapın ılık suda yıkayın. Rahatlıyorlar
Nazelinahiva Kolik olabilir benım bebegım 24 saat ıcınde toplasan ıkı saat uyuyordu hep ağlıyordu kaç kere acile gıttım gaz dıyıp gonderdıler ınanmadım olamaz dedım ama doğruymuş 6.aya yakın bitti
Nazelinahiva Kareninannesi valla canım denemedıgım gaz damlası bıtkısel yöntem çay kalmadı ama bı faydasını görmedım sadece sab simplex diye bı gaz damlası bı nebze rahatlatıyordu bı onu dene belkı Senın çocuğuna iyi gelir
Kareninannesi mertmeltem o zaman en büyük ihtimal gaz Allah şifa versin yavruma. Bizde de aynı sorun var. Sürekli masaj ve ılık duş en büyük çare. Tabi bide sürekli ayakta gezdirmede var. Ayrıca bak emme refleksi hep olduğu için yinede göğüsünü verip rahatlatmaya çalış en çok sana ihtiyacı var.
Balbocugu mertmeltem ay kolik 🤦🏼♀️Aylarca çektim çok zor ama sabır başka çare yok biogaia aguline metsil bunları sırayla kullandım sadece hafifletti doktoruna danış istersen
Kub_ mertmeltem kolik canım çok zo benimde bebeğim böyleydi 6 buçuk aylık yeni yeni düzeliyor ağlaması gitti bizde çok doktora gittik bir sey söylemiyor ilaç olarak gaz damlası falan verdiler ama boş tu bi ton ilaç aldık hiç biri fayda etmedi