ses hassasiyeti doğru bir tanım değil anlatacağım durum için ama başka bir tanımım da yok. oğlum 16 aylık; sesle, müzikle yaşıyor diyebilirim. 3-4 farklı sesi aynı anda duysa dahi (mesela motosiklet geçiyor, salıncağın demiri gırc gırc ses çıkarıyor, kuş ötüyor aynı anda) hepsinin sesini tek tek tekrarlıyor. piyanoda duyduğu ince-kalın notaları tekrarlamaya çalışıyor. doğru şekilde ritim tutabiliyor. sürekli bir arka fon gürültüsü olmasın diye müzik açmadığım zamanlarda kendi kendine şarkı mırıldanıyor, dans ediyor. sadece bir kere keman çalan birini gördü, her gün eline bir sopa alıp keman çalma taklidi yapıyor, sesini ağzıyla yapmaya çalışarak 😄 bunların hepsi tüm bebeklerde var deseniz de inanırım yani, “çok özel bir çocuk” tribinde yazmıyorum bunları. sadece bu aşamada bu kadar keyif aldığı bir durumu nasıl daha da keyifli hale getirebilirim. herhangi bir müzik aletine en az kaç yaşında başlanıyor? mete gazoz’un olimpiyat şampiyonluğundan sonra fildir fildir okçuluk kursu arayan analara da dönüşmek istemiyorum ama nasıl destekleyebilirim bu durumu merak ediyorum. önerisi olan kafama atabilir. teşekkürler.